Kokios yra pardavimų gudrybės, kurios naudojamos prieš pirkėjus?

Šiais laikais žmonės tampa vis išmintingesni pirkimo ir kitais klausimais. Ir tampa aišku, jog prekybininkai turi savų triukų, kuriais bando papirkti pirkėjus. Kodėl saldumynai ir šokoladas visada yra prekybos centruose? Kodėl jie kasdieninius esminius dalykus, pavyzdžiui, duoną ir pieną, nustumia į parduotuvės galą, kad galėtumėte eiti per kuo daugiau praėjimų, tam, kad juos pasiektume? Kodėl kvepalų ir papuošalų skyrius visada yra parduotuvės priekyje? Visi šie klausimai neretai iškyla žmogaus, kuris apmąsto visus galimus variantus, galvoje. Šie, iš pažiūros nereikšmingi triukai, labai veikia žmonių pasąmonę. Tolyn padėti būtiniausiai produktai, tokie kaip duona, pienas bei kiaušiniai, padeda prekybininkams įsivilioti žmones į parduotuvės gilumą, o pakeliui pristato lentynų su daiktais, kuriuos perša žmonėms. Daiktai galbūt būna bereikšmiai, kokios nors vienkartinės pakuotės, puodeliai, keptuvės, kurių pilna namuose, tačiau tai vis tiek atkreipia pirkėjo dėmesį.

Parduotuvių darbas yra uždirbti pinigus, priviliojant pirkėjus pirkti įvairias prekes. Jie visada bandys mus apgauti su mažesnėmis kainomis, akcijomis, tačiau visa tai būna apgaulė, ir dažnai tikroji toji pati kaina slepiasi po etikete. Kad ir kaip būtų gaila, ne visi pirkėjai tai supranta ir pasiduoda apsipirkimo manijai. Eidami link daržovių skyriaus jie praeina makiažo skyrių, kvepalų, įmantriai atrodančių staltiesių skyrių, taip į krepšelį įdėdami vis naujų daiktų. Galiausiai priėję savo produktų skyrių jie pamato, jog krepšelis jau pilnas pirkinių… Tačiau šios gudrybės ties tuo nesibaigia. Netgi tuomet, kai atrodo, jog įmanoma praeiti pro visas parduotuvės lentynas nieko nenusipirkus, vis tiek nepasiseka. Taip nutinka todėl, kad parduotuvių darbuotojai yra priversti dėlioti prekes kiekvieną dieną. Ir dėlioti jas taip, jog patrauktų žmonių dėmesį. Šiuo triuku labai lengva privilioti jaunus žmones arba vaikus, nes jų smegenys labai greitai reaguoja į naujoves ir norą jas išbandyti. Labai geras pavyzdys tai saldainių lentynos. Šios, dažniausiai būna parduotuvės pradžioje, prie kasos, ar netgi kelios papildomos lentynos parduotuvės gale. Lentynos, prikimštos spalvotų popierėlių su mirgančiais užrašais ir žaliuojančiomis akcijų etiketėmis be galo traukia vaikų dėmesį ir taip jie prisirenka visokiausių saldainių, taip didindami parduotuvės pelną. Siekiant padidinti šių triukų intensyvumą, siekiama kurti dideles reklamų iškabas, kurios kabinamos miestuose, gatvėse, netgi pačiose parduotuvėse ar didžiuosiuose prekybos ir pramogų centruose. Ne gana to, prekybininkų akcijos siūlomos ir internetu, per televiziją, taip bandant pasiekiant daugiau ausų bei akių, kurios galbūt nemato mieste iškabintų iškabų (peli del viso).

Na ir trečiasis būdas įbrukti reklamas žmonėms į galvas, tai sukurti lankstinukus, kuriuose nurodomos produktų kainos su akcija. Dažniausiai akcija teikiama prekėms, kurios ilgą laiką nebuvo išparduotos arba jų galiojimo laikas jau eina į pabaigą, tad naudojantis šiuo triuku siekiama įteigti visuomenei produktus, kuriuos jie pateikia su netikra akcija. Tereikia išmokti atsispirti medžiagai, kuri yra tiekiama tam, jog papirktų žmogų. Stengdamiesi išvengti šių triukų stenkitės kuo rečiau eiti apsipirkti. Eikite į parduotuvę tik tuomet, kai jums to tikrai reikia. Ir būtinai susidarykite sąrašą tų daiktų, kuriuos reikia nusipirkti. Taip ne tik pamiršite žvalgytis į akcijas ir kitus nereikalingus produktus, bet ir nusipirksite tik tai, ko jums būtinai reikia. Įpratinkite tai daryti ir savo vaikus, taip pat pagaminkite vaikams pietus į mokyklą tam, jog jiems nereiktų eiti į parduotuvę ir užkandžių pirkti patiems. Tereikia pasistengti įveikti prekybininkų triukus, laiku juos pastebėti, bei džiaugtis pasisekusiu apsipirkimu.

Kokios yra pardavimų gudrybės, kurios naudojamos prieš pirkėjus?